urinvägsinfektion.

jaha i torsdag på vägen hem till happy hudik fick jag hålla mig jättelänge.
var kissnödig från söderhamn. det är ca 30-40 min att sitta som på nålar det.
jaha och sen dess har jag haft urinvägsinfektion. kul kul.
tänker att snart så går det över.
orka gå till doktorn liksom.
har själv kurerat mig med en hel massa äppelcidervinäger och tranbärsjos.
men det har hjälpt föga. sen kanske det inte hjälpte att jag badade ute i lördags heller.
jaja så länge jag inte har feber säger sis att det är lugnt. jag tror på henne.
nu ska jag ner på stan och möta upp min frida, eller min fia lotta britt louise som vi brukar säga.
hoppas jag klarar mig från att kissa ner mig totalt. lite pinsamt, jag är ju trots allt 25 år.
ja det här inlägget hade endast ett syfte. och det är:
tyck synd om mig.


kissnödig smalin i fredags.


Kommentarer
Your lover: Anna

Men lilla du...du ska då alltid hitta på hyss! Är du kvar i Glada Hudik? Om du är här, en fika kanske??

2008-06-24 15:28:33
URL: http://anabrd.blogg.se/
Your lover: Maken

Den lilla är gift nu, så någe mer Glatt besök i Hudik blir det inte för hennes del!

2008-06-24 17:21:07
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Your lover: anna

käraste du! är d ngt jag vet här i livet så är d hur päckligt d är m just urinvägsinfektion!!! stackars lilla rara söta.

pole pole!!!!

ps. krya på dej!! ds.

2008-06-24 18:09:58

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0