18 juni; dagen då sverige fick skämmas.

igår bar det av till huvudstaden sthlm och till familjen briland-thorén.
då de har lite större tv än oss här hemma.
detta till trots den uppgradering vi gjort här hemma.
det hela började bra med ett pitstop på öb för proviantering.
plus att jag tagit på mig den ultimata em-utstyrseln.
joels var lite väl tagen i överkant för min smak.
 


väl uppe på 7:e våningen var det dock ingen hemma.
don't be scared now. det fanns givetvis hiss.
jag ropade hoho.
men fick inget svar.
jag provade ringa.
men fick inget svar.
senare när de väl kom.
ja, då utspelade sig denna konversation;
me: nä kommer ni nu.
anna: ja, jag tänkte att kommer ni innan vi kommer hem
ringer ni väl.
me: men jag har ju ringt.
anna: va?
me: mm
anna: ja titta, ett missat samtal.
anna: hej, välkommen till sverige!
me: haha hej, tack tack!
ja som ni kanske förstår var det ett tag sen jag såg min bästa vän.


medan vi väntade de där 5 minutrarna på att de skulle komma tog vi hissen ner för att spendera lite kvalitetstid med varandra utmonhus.
joel tog direkt saken i egna händer och lyfte mig till min plats.

trots förbudsskylt ställde han dit mig, och det bestämt. kul kille.
undrar om den här historien är sann?
...








sen blev det fest.
tacos och godis i överflöd.
sånt gillas skarpt.
anna känner mig rätt bra.
 
 
ord är överflödiga. jag rättar mig själv. ord är nästan överflödiga.
summa sumarum var kvällen oerhört lyckad. med undantag för sveriges insats mot ryssarna.
men en liten tagg i hjärtat är nog ändå denna kommentar.
anna: jaha då har man suttit här och blivit fet helt i onödan...


P.S snart drar jag till happy hudik. men först skall jag bygga muskler. sis skall flytta vilket innebär en hel massa tunga lyft. maybe en update till innan vi åker. maybe...jag har ju trots allt fotat look of today idag. D.S

Kommentarer
Your lover: Anonym

JÄTTE FIN KOFTA! Var har du köpt den?

2008-06-22 14:05:39
Your lover: red.

Anonym: åhh tack tack! Den är köpt på HM för en herrans massa år sen, på rea för 40 kr...den var ganska ful då, ingen som ville ha den, men nu tycker jag att den är ett riktigt kap!

2008-06-22 14:41:43
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0