gräsänkling.

joel är iväg och klättrar.
jag sitter hemma själv och pular.
jag visste att joel skulle bli sen.
han informerade mig via msn (varför inte med mobilen får bli en senare update)
om sin sena hemkomst dvs ca 20.30.
jag svara med att då kanske jag äter själv annars kommer jag att dö.
vuxet.
han svarade why och tyckte att jag kunde ätit lunch.
but hey lunch is not my type of thing.
så jag tog tjuren vid hornen och made some food alldeles själv utan hjälp.

  
för att inte vara helt solo hade jag till en början sällskap av superhero och snowman.
men då de inte är alltför pratsamma lämnade jag köket för tv-soffan.





det är bra att vara ensam ibland.
jag struntade helt i grönsaker 
                                                              och åt som jag själv ville.
men det hela varade bara en kort stund tills tv:n fick sitt grepp om mig.
det hela slutade med att jag fick äta kall mat.







Kommentarer
Your lover: Gustav

Snygg design hördudu! Me like himmelsblått.

2008-03-27 12:07:14
URL: http://hurricaneek.blogspot.com
Your lover: Linus

himelsblått, kom igen liksom .. har du hört talas om färgen turkos?!?

du malin, det var fint ändå!

2008-03-27 21:58:40

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0