information.

kom på en till sak.
jag borde rapportera för er om mina vårdnadshavares förehavanden.
jag menar förstås "the adventure with the mid-aged backpackers and their son".
jag drar lite snabba sms så ni får en lite bild av hur de har det.
1. hej alla. vi genomgår en strapatsresa.
    allt är bra ingen är sjuk.
    hälsa alla.
2. har beställt pizza nu. är framme på ön utila.
    här är det hett. alla mår bra.
    hälsningar från pressarna*.
3. badvattnets temp är 40+ skönt.
    solen skiner 45+ i skuggan.
    vi saknar er alla. nu ska vi bada.
    nice getpung**.

* med pressarna menas försås att de ligger plakata och steker sig i solen
** jag anar ett båndande mellan far-son då son alltid uttrycker sig med ordet getpung,
    och nu även far... jag anar också att det inte är min mor som skickar sms:en i och med att
    det finns punkter med i texten.

Kommentarer
Your lover: Anonym

Haha!
Typiskt mammor att ha lite sms problem!

2008-03-25 13:20:20
Your lover: Anonym

uppdatera!

2008-03-26 16:24:00

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0