hemma.

det är så lustigt, hemma är inte hemma längre.
speciellt inte sen förädarna mappa raderat ut mig totalt.
de har tagit över mitt rum. ska slå ner väggen och göra ett mastodontsovrum åt dom själva.
frågan är, vart ska jag sova nu? i gästrummet eller? lustigt.

jag utanför hemma. utanför i dubbel bemärkelse.
 
fotografen joel är bra.
jag är dock mindre fotogenisk.

annars så besökte vi lillebror på jobbet, åt cheesecake samt att joel provkörde nya bilen.
allt detta i hudik. så spännande.
  
vi mös också vid brasan. samt shoppade en hel kundvagn med godis.
...i wish...fatta och köpa en hel kundvagn med godis. och ha stående bredvid sängen...fatta.
  
  

jag säger bara en sak till.
kolla färgen på joels strumpor.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0