mor lilla mor...


i år var jag hemma på morsdag vilket firades genom att pappa fixade frukost på säng.
när jag redan, i inlägget nedan, varit lite taskig mot pappa tänkte jag dra en liten historia om mamma också.

sagt under ett livligt samtal angående min braiga blogg. det är alltid pappa som har högläsning för mamma från min blogg. men nu jobbar pappa inte i hudik under veckorna så läsandet får tas igen på helgen. och om jag skall vara ärlig så är jag inte så säker på att den riktigt gör det.

mor: jag måste också skaffa en mailadress.
me, joel, pappa, marthin: jaha.
mor: ja, du marthin får hjälpa mig med det.
mathin: ååå (tanken är, va jobbigt)
mor: ja för nu när gunnar (läs pappa) är borta kan jag ju inte kolla bloggen.
me, joel, pappa, marthin: va?
mor: ja så att jag kan kolla på datan.
me, joel, pappa, marthin: varför behöver du en mailadress för det?
mor: så att jag kan komma ut på datan.
me, joel, pappa, marthin: men va?!
mor: jag måste få en mailadress så jag kan komma ut på datan och kolla bloggen.
me, joel, pappa, marthin: men va?! är du allvarlig som tror att du behöver en mailadress för att använda en dator?
mor: ja, eller vadå behöver man inte det.
me, joel, pappa, marthin: NEJ.
mor: jaså, där ser man. så bra då.

jag undrar bara om hon vet hur man sätter på den där datan. ska bli spännande att följa utvecklingen.

Kommentarer
Your lover: Anna Sofia

ha ha ha ha ha ha ha ha ah ha ha ha ha ha........ (rullar runt på golvet...)...ha ah aha... din mamma rules!!!!

2008-06-01 18:32:28
URL: http://anna-sofia-lyrics.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0