så här kul har jag.

det är här jag sitter och gör underverk. skriver ett mastodont arbete av hög kvalitet.







inklämd mellan skrivbordet och byrån.
joel renoverar för fullt i hallen.
vilket gör att det mesta har åkt in hit istället.
trångt och mysigt. ger en avskild känsla.
nästan som att man skulle sitta i ett av de små båsen.
på biblot i öret.


 
ja så här glad är jag.
för nu är det dags för lunch.
blir nog ett glas saft till lunch idag.
så att jag kan klämma mig in till datorn sen igen.

see you later.
speciellt du krokodilen. (aka joel som har lacostepiké på sig idag, från asien...)

Kommentarer
Your lover: Anonym

jag har ungefär lika roligt själv...

Sitter också med uppsatsarbete... suck.

2008-05-07 14:21:15
Your lover: red.

anonym: håller med...dundersuck.

2008-05-07 14:31:13
URL: http://smalin.blogg.se/
Your lover: Majsan

Vad duktig du är.. Du får allt arbeta duktigt nu. Du kanske borde belöna dig med lite candy. Inte bra med bara lite saft. Nej, godis eller lite chirre tror jag du behöver lilla vän.

2008-05-07 15:53:53
Your lover: Majsan

Fick förresten ett infall och uppdaterade bloggen. Om du e snäll kanske det händer lite oftare.

2008-05-07 17:03:31
URL: http://majaaa.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0