shopping och outfit tips. mohahhaaa.

igår var vi i skoköpartagen här i vårt hushåll.
för dig er som inte vet vad ett hushåll är så kan jag beskriva det om det behövs i en kommentar.
joel köpte dyra löparskor, jag köpte billiga tantskor på secondhand.
jag visar bara bilder på mina, vill ni se joels får ni fråga om han kan lägga upp bild på sin blogg.
 

sen har jag provat den nya trenden.
nya och nya vad vet jag, har inte skådat det på någon ännu men lite coolt är det allt.
80-tals knorren på tröjan.
nästa gång ska jag se om det blir ännu coolare om jag knyter så att inte tvättlappen syns.
fast det kommer förstås leda till att lite av charmen försvinner.
image771

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0