Försvunnet.

i fredags när jag var ledig vaknade jag av en joel som frenetiskt vände upp och ner på lägenheten efter sina bilnycklar. de var helt spårlöst försvunna så extranyckeln fick agera stand-in.

joel hemma från jobbet:

joel: jag fattar inte vart mina nycklar tagit vägen.
me: när hade du dom senast då?
joel: har säkert tappat dom när jag var iväg och spelade innebandy igår (läs torsdag).
me: ojdå!
joel: mm lite surt.
joel: men här är dom ju!
me: va, vart var dom?
joel: i nyckelskåpet.
joel: vem hänger nycklarna i nyckelskåpet?

Kommentarer
Your lover: martha

Jag ar helt pa joels sida, skap ar ju till for att gomma saker, sjalvklart lagger man da inget dar som ska vara ogomt!

2008-11-02 21:19:46
Your lover: Maken

precis!!!

2008-11-02 21:50:21
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0