New things.

Här i hemmet kommer det en strid ström av nya saker.
De bara kommer. Vet inte hur de hittar hit.
Jag jobbar ju så jag har då rakt inte tid att springa på stan och köpa en massa fina saker.
Knepigt det där. Men jag är väldigt tacksam i alla fall.
Joel förundras också. Fast han tycker inte att det är lika kul.
Också mycket knepigt.


En mycket fiffig och användbar blomspruta.


En liten häftig fair trade box. Som man kan ha till allt möjligt.
Användningsområdet har inga gränser.


Ett smarrigt äpple som man även kan använda som grytlapp. Fantastiskt.


En äggklocka med en magnet i baken. Så bra. och så fin.


Världens snyggaste våg.




Tekoppar to die for.


Vit- och rödrutiga vaxdukar som helt av sig själv bara satt upp sig på hyllorna.

Såg ni att jag smög in en bild på mig själv. Det var allt lite oväntat.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0