Boden-Malmö-Gävle.

veckorna som varit. eller kanske mer passande helgerna som varit. i bilder.

Boden.

skotersmalin i boden.


japp det är älgkött tillagat över öppen eld. kan man annat än älska norrland.
observera gärna min "superchef" i overallen.

Malmö.

kom tillbaks när ni fått huset att snurra också, då kanske jag kan bli imponerad.
för vad är vitsen med ett vridet hus? högmod går före fall.


hong kong bor x4.


sorry men bilderna blir tyvärr inte bättre än så här. jag skyller på att jag inte var fotografen.
fotografen är okänd. men alla är vi glada iaf eller G ser inte jätteglad ut? 
förresten för att återkomma till mig. ser ni att jag blonderat mig?! schysst va.

Gävle.

på minnesstunden för mormor. lilla mormor.
och nej jag har ingen haklapp på mig, det är blusen som ska se ut sådär.


kusinerna hos mormor och morfar.
notera gärna min fotställning. det ser lite lustigt ut.
hoppas ni inte kände att bilden var olustig. det var en väldigt fin begravning. en bra begravning.

Kommentarer
Your lover: Gustav

Asså, det kan inte vara jag på bilden. Jag var glad. Lovar! Dessutom kommer jag inte riktigt ihåg att jag blivit fotograferad just där och då. Lär vara nån sur jäkel som liknar mig bara!

2009-02-06 22:19:19
URL: http://hurricaneek.blogspot.com
Your lover: Anonym

lite ofint att bunta ihop begravningen med så mycket annat, okänsligt!

2009-02-08 21:47:44

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0