Tippex.



Gårdagens citat från en kollega: "aha nu förstår jag vem som beställt hem all tippex till kontoret..."

Förrgårdagens citat från samma kollega (vid ett tillfälle då sorlet på fikarasten dog ut): "jag säger som man säger i arabvärlden när det blir tyst, det föddes en flicka..."

ibland (typ alltid) har vi sjukt kul på jobbet. love it. älskart.

Ms Forceman; jag ínväntar fortfarande ett bra tillfälle att dra vårt underbara ordspråk, inte varit riktigt läge än dock.

P.S. jag ber om ursäkt för det hiskiligt fula kortet. det blev inte bättre än så idag. och för er som undrar. nej det är inte tippex det är nagellack från hong kong. D.S.

Kommentarer
Your lover: Anonym

rynkorna börjar synas i pannan sis...

2009-03-16 18:56:14
Your lover: Mrs Forceman

Jag väntar med spänning på att höra om reaktionerna, eller ska jag säga ovationerna:) Får allt ta o höras snart, over and ut

2009-03-18 20:32:53
Your lover: smalin

men marthin jag har väl inga rynkor...eller?



ovationer, absolut! vad annat kan man vänta sig. yes yes vi får allt ta och höras snart!

2009-03-19 20:20:30
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0