Slottsbestyr.

Förra helgen var det bröllop! Brudparet (numera) Brandin gifte sig i Örebro.
Festen var på anrika Örebro Slott, i landshövdingens (släkting till brudgummen) privata bostad.
Behöver jag säga att det var fab. Det var FAB!


Utklädda. Uppklädda för bröllop!




Brudparet Linus & Therese Brandin x 3!!!


Jag hookade upp med en annan stiligare kille. Ni kan kalla honom för Andreas Björnler.


HM från topp till tå. Nästan lite skämmigt.


Paket som Joel valt...


...omslagspapper till. Allt för att matcha hans outfit.


Själv hade jag även nytt fint halsband.
Jag hade även använt brun utan sol en vecka innan bröllopet.
Visst syns det.


Aster serverade bål i rosa fina muggar!


Ord är överflödiga.


Som sagt ord är
överflödiga.
Och säg inget till
Maggan, fick nog inte
lägga upp denna bild...


Vid tårtan var jag så mätt så jag kommer faktiskt inte ens ihåg hur den smakade.
Men fin det var den och alldeles säkert god med.


Och sen kl. 3 på natten somnade jag medan joel körde oss hemåt mot Oxelösund.
För en "städ och flytt dag" hos svärmor.

Och sen vinkade vi hejdå till svärmor som nu flyttat till NordNorge för ett år.


Till Kirkenes vid ryska gränsen.

Ok. Godnatt!

Kommentarer
Your lover: anna

Du är lika snygg och blond som vanligt. Men herregud, var är ditt pigment?? Du brukar ju vara brunast av dom alla. Skärpning!

2009-05-22 10:28:22
URL: http://anabrd.blogg.se/
Your lover: Daniel

ååååh vilka tjusiga killar hela bunten! :)

2009-05-22 12:53:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Your lover: Anonym

mm, mumsiga killar!

2009-05-22 22:33:50
Your lover: Andreas

Tack för bilderna på Linus!! Han var stilig...

2009-05-23 04:56:47

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0