AJ!

Här hemma har det varit blodbad.
Kom hem och skulle snabbt äta lite överbliven kladdkaka innan joel märkte något.
Joel som för övrigt lagade mat.
Snabbt skulle det gå. Kniven slant. Fingret slant. Blodet sprutade.
Jag lever men det var på håret. Blev tvungen att lägga mig ner ett tag. Blodförlust ska man ju inte ta för lätt på. Jag överlevde men ett pulserande finger det är som tortyr.

Har ingen bild att visa kanske att Joel har någon jag kan få (efter uppmaning från mig; "du måste ju fota Joel, tänk på bloggen").

Men jag visar istället en härlig bild från i helgen. Det var på den tiden när jag var blondie.
Det var tider det.

Sen att jag råkade blunda det är ju föga smickrande. Och så har jag en sjukt fet vad (obesity?).
Men blond det var jag.

Go natt!

Kommentarer
Your lover: anni

Hej!

Säljer graverade smycken med fina ord, stilrent och snyggt - vad mer behövs? :)

Till förmån för Hjärt-Lungfonden, endast 100 kronor!

www.saveaheart.se

2010-02-10 17:55:07
URL: http://www.saveaheart.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0