Ny väska.

Från secondhand såklart. Införskaffad i lördags. 15 kr tycker jag är ett bra pris.

 



Vi fotar alltid i soprummet nuförtiden. Det är så "urbanfashion".



Vet inte riktigt vad urbanfashion betyder men visst låter det coolt och ballt. Så länge man säger det på engelska i alla fall. Urban på svenska är inte riktigt lika coolt. Kom ihåg vart ni hörde uttrycket först bara. Jag antar att det kommer få stort genomslag. Ungefär lika stort som ordet halvkulvert är min gissning (ett annat häftigt uttryck myntat av smalin).


Kommentarer
Your lover: Anna

Halvkulvert är ett sådant klockrent begrepp att det tagit en säker plats i mitt vokabulär, men jag har insett att det inte är så många som känner till dess innebörd, men är man lite halvkulvert så begriper man ju inte allt =)

2010-02-18 08:46:25
URL: http://anabrd.blogg.se/
Your lover: Anna igen

Hej!

Har du ngt bra recept på cheesecake, den frysta varianten??

2010-02-18 11:23:15
URL: http://anabrd.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0