Tisdag 16 februari 2010.

Igår försökte jag komma in på bloggen, det var stört omöjligt.
Synd för jag har en massa coola bilder att ladda upp från helgen.
Och det känns lite b att lägga upp dom såhär på en tisdag.
Måndagen fungerar bättre för då kan man komma undan med att visa gamla bilder med hänvisning till "detta gjordes under helgen".
Jaja jag är ju inte den som är den så kanske kommer det upp lite bilder ikväll.
Om blogg.se vill fungera vill säga.

Annars så var det som så att mamma och pappa hade glömt bort mig. De väntade inte ut mig.
Undrar hur jag ska tolka det? Men jag tycker om dom ändå!

Anna: idag har jag träffat pappa Swahn! Kul! Tyvärr hade jag inte med kameran så jag kunde fota till bloggen...

Kommentarer
Your lover: annapanna

ja, han nämnde ngt om detta på familjemiddagen. ngt om att jag tydligen har ngt emot karln. malin , malin. hej

2010-02-16 21:59:55
Your lover: smalin

Oj oj, det var bara som så att jag sa att ni hade fått det så fint hemma och frågade om han hade hjälp till något med renoveringen. Nej sa han och efter lite konstaterande att han minsann hade hjälp din make när han flyttade in i sin förra lägenhet ja då blev det inte svårt att se att du var den felande länken...förhastat var det nog visst såhär i efterhand :)!

2010-02-17 22:04:07
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0