28 Januari 2010.

Mitt såhär på dagen sitter jag och bloggar. Det är fruktansvärt nervigt. Vem som helst kan ju komma in precis NU. Chefen. Högsta hönset. Eller Gud själv. Men roligt det är det allt. Och det tar lite tid för jag måste hela tiden bläddra mellan detta fönster och ett Exceldokument så att det ser ut som att jag jobbar stenhårt. Oj jag som nästan aldrig jobbar i Excel...det kan ju se ytterst misstänksamt ut. Bäst jag öppnar ett Word-dokument istället.
 
Nä nu ska jag ta och surfa tills kl. blir 15. Då är det em. fika!

Ciao.

Kommentarer
Your lover: Anna

Bra att du kommit igång här igen. Har saknat dina (o)intressanta inlägg!!!



Kram Anna

2010-01-28 14:59:47
URL: http://anabrd.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0