Dellen.

Bildkavalkad från midsommaraftonskvällen.
Nästan Dellensjöarna runt.
Hallbo - Norrdellen
Dellenbaden - Sördellen

Japp!


Hallboviken låg spegelblank.


Joel och pappa skulle promt bada.


Själv höll jag mig på land. Det var iskallt i vattnet med gummistövlar på.


Jag har aldrig hört nån skrika så dant och springa så snabbt för att ta sig ett dopp...


Pappa tog det lite mer eazy, som en viking. Han fyndade till och med en blyhammare på sjöbotten.


Sen dog joel lite smått.


Pappa levde vidare och hittade en groda.


Själv hittade jag en nyckelpiga.


Sen åkte vi och spelade minigolf. Marthin fick till det.


Joel fick till det bättre än mig men sämre än pappa och marthin.


Joel aka minigolfhataren.


Jag var nöjd trots att jag kom sist.

Sen gick vi och köpte kulglass. Det blev tredje gången jag åt glass den dagen.
Midsommar kan inte bli bättre än så!



Tjo!


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0