Semesterbilder.

Snart åker vi mot Östeuropa men innan dess tänkte jag visa lite pics från förra veckan.


Jag började veckan med att fynda ett halsband från Indiska på rea.


Sen fångade vi möss ute i stugan.


Sen kastade vi mössen bakom lillstugan.


Efterföljt av en begravningsblomma.


Vi fikade smörbulle mest hela tiden.


Vi njöt i Björsbo.


Och spelade alfapet i Hallbo (jag vann).


Jag plockade blommor var dag.


Och vi gick upp och ner för att bada var dag.


Vi cyklade en hel massa mil.


Bl.a. till Fönebo, 3 mil tur och retur.


Där smorde vi in oss med olja och blev skitbruna (haha skitbruna!).


vi gick kvällspromenad för att...


titta på blommor och...


på den vackra solnedgången.


Hallboviken är vacker.


Och Joel likaså (host host).


Vi har varit på utedass och läst gamla kalletidningar.


Och vi har badat precis varje dag. Och det flera gånger om.


That's it! På ett ungefär.

Nu blir det roadtrippin in Eastern Europe.
Lettland, Litauen, Polen och Tjeckien har vi tänkt ta oss an.
Vi börjar med färja från Stockholm till Riga. Jag tänker gå all-in på taxfree godiset.
Jippie ka yay!

Vi hörs när vi hörs!

Love,
Smalin


Kommentarer
Your lover: Sabina

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

2010-07-17 13:55:49
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/
Your lover: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlings intresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 14:34:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0