"Dagens".


On our way downtown.



Efter att ha harvat runt med nagellacksfärgerna brunt, nude och turkost ett tag så är jag nu back on track med rött. Det känns mest Smalin faktiskt.





Joel har ny skinnjacka, som han är stenhård i. Notera gärna att min jacka var årets och världens sämsta köp. Från Weekday. Skittunn, skitkorta ärmar och skitkall rakt igenom. Inget för en fryskorv som mig.



Efter en iskall sväng på stan och en fika på en iskall uteservering ligger jag nu nerbäddad under varmaste myspys filten och dricker skållhett kaffe. Ganska najs faktiskt såhär på en gråmulen lördagseftermiddag.


Kommentarer
Your lover: Karin i Nice

Ja, älskar också den bilden :) Hur är vädret i sverige nu? Börjar våren komma fram lite?

2010-05-01 21:11:26
URL: http://softcotton.blogg.se/
Your lover: Malin

Men vad härligt, vad shoppade du? :)



hehe, jag gillar ditt namn också! Klart "Malin" är fina grejer ;)

2010-05-01 22:10:05
URL: http://malinmelon.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0