Söndag 10 oktober 2010.

Nu har jag cliffhangrat klart.

Gårdagens inneoutfit var svart och randig.




Klänningen köpte jag förra helgen. Den är från Åhlens och den passar ypperligt till både vardag och fest.
Mycket bra investering.

Gårdagens födelsekalaskvällsoutfit var svart och prickig.




Klänningen köpte jag igår från Monki. Även den väldigt användbar. Framför allt på jobbet när den till och med går nedanför knäna. Fantastiskt. Det händer inte ofta för mig. Mycket bra investering med andra ord.

Men hay vad händer? Hur kan jag helt plötsligt ha två nya klänningar inom loppet av en vecka? 
Jag har ju för i allsin dar köpstopp!
Fast det förstås, det är ju två investeringar. Det kommer löna sig i längden. Visst?


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0