New in.

För att överleva hösten har jag idag inhandlat skor och tröja.
Eller tröja och tröja, jag tog den i storlek L och snipp snapp snut så blev det en klänning. Prisvärt, mer tyg för pengarna och två användningsområden. Genialiskt tyckte hon i kassan.


Tröja/klänning. Något långa ärmar. Från Lindex.


Skor, Dr Martens.


Outfiten i sin helhet. Oklart varför jag petar på ur-visaren. Uppmaning från fotografen, men fortfarande oklart varför.


Hursomhaver så är jag nöjdast i stan.

Och fett cool i mina kickersskor.




Kommentarer
Your lover: Marieh

Jättefint och ser riktigt mysigt ut! Perfekt i höst.

2011-08-21 23:23:02
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/
Your lover: Fru Swahn

mama så grant! Väldigt tur att skorna behölls ju -klurigt värre oxå med tröjan. smart smart och tjusigt tjusigt...ps.thank you for latest. ds

2011-08-31 19:28:52
Your lover: Anna Sofia

lilla my delux.. som jag skulle sagt! :) fint!

myyyyyy.. som eddie skulle sagt..

2011-11-25 19:59:42
URL: http://annasofiatordsson.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0