candyking

blev ingen snickers kingsize. slog till på karamellkungen istället. det funkar men... har i princip förätit mig på karamellkungen... men ibland har nöden ingen lag. kunde inte gå till faster eva och köpa godis då halva örebro firar  festivalborg där i krokarna. muppigt att gå själv och köpa godis i pyjamas. yes jag är en eremit idag (och i princip alla dagar eftersom det inte finns någon som är lika kul som mig själv) orkar inte höra kommentaren av kassörska heller, hon pratar alltid alltid med mig och alltid alltid när jag köper lösgodis för 50:-...lugnt kväll ensam? är inte direkt den kommentar jag känner för när jag kommer skabbig och utan vänner för att köpa godis en måndagkväll eller är du nervös inför bröllopet??? nyfiken värre. majnd jor åvn bissnis, jag kan  ju typ vara dödssjuk och inhandla min sista måltid eller ännu värre joel kan ha varit otrogen och gjort en strippa med barn så det inte blir något big wedding. tänk om jag skulle bryta ihop där, kasta mig på golvet och frenetiskt börja slicka och tugga på godisarna på nedersta hyllan...åååå uppslag; gratis godis!


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0