lite av allt möjligt

nu är den här lillfisen framme hos sig. snart är det min tur. som jag längtar. efter flygplansmaten.
för övrigt har jag fått några kinesiska tecken som jag ska visa för taxichauffören så att han sen kan ta mig säkert till campus. så det kommer nog gå galant. ska bara installera lite kinestecken på datorn först. sen så kommer det gå galant. jag bara säger det detta kommer bli så grejt. och ni har ju tur ni som får följa med. ska bara försöka hålla mig från att säga ett visst specifikt ord på flygplatsen (som börjar på bo och slutar med mb). lyckas jag med det är jag med stor sannorlikhet i hongkong på måndag.

Kommentarer
Your lover: Majsan

Men det e ju du som e lillfisen ju.. Nu har jag traffat ngr av mina blivande roommates. En austrlinska som ar fran hong kong fran borjan, en amerikanska (som dok upp i 2 minuter med sin mamma och pappa), en korean som e samre pa engelska an
mig. Sen kom en av de tjejer som ska bo dar i en vecka innan hon borjar bo hos en familj, hon ska jag i alla fall dela rum med, plus en som ska bo dar pa riktigt men hon har inte dykt upp annu.. Jaja, hon den tillfalliga verkar vara lite konstig. Hon havdar att hon e fran virginia men hon pratade dalig engelska, chipchopare var hon... hur osocial som helst...

2007-08-25 15:40:56
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Majsan

Kan ju ha nagot med min klumpighet att gora. Inga andra svenskar i sikte. Skickade dock ett mail till han som vi brukar se nar vi solar och sa att jag var framme och onskade de lycka till pa resan.. Sag deras resplan nu, de ar inte framme foren pa tisdag morgon. Jag skulle inte vilja komma dagen innan allt borjar nar man kan koma ngn dag tidigare.. Jaja, det e deras problem..

2007-08-25 16:47:48
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0