Daniel, Therese och Ranveig.

Nu när det snart är dags för nästa helg tänkte jag lagom visa lite bilder från förra helgen.
helgen då vi fick myspysbesök av Miltons plus norska Ranveig. don't worry hon kan svenska, vilket underlättade en hel del, iaf för Joel. själv är jag ju superinternationell, fixar det mesta i språkväg. iaf så ser det så ut på mitt cv...



 
varför känns det som att allt handlar om fotboll nu för tiden???


på lördagen begav sig Tea, Ranveig, Sophie och Daniel på ett bröllop.
joel och jag fick stanna hemma. men vi tänkte nästan weddingcrasha för lite tårta.
men det slutade med att vi istället gick på en promenad. till öb. som var stängt.
kul.
 

yaya skipp the fredag och lördag och hoppa direkt till söndagen istället.
det är där det händer.
minigolf nu igen. tänker ni.
japp minigolf nu igen. tänker jag.
men faktum var att jag inte alls var så tokig. inte alls.
andra ska man inte jämföra sig med.
 
glada och förväntansfulla. gröna banor. vinnarbollen på väg i mål.
nu kör vi.
   
   
    
nu tar vi två stora på joel.



och så avslutar vi läckert med två stora på mig.



härlig bilder.
på en härlig dag.
ååå vilken härlig helg.
"över till den alltid lika charmerande david".

Kommentarer
Your lover: Daniel

Det var en grymt kul helg måste jag säga... Mycket trevligt att vi fick bo hos er.. och minigolfen med den avslutande pizzan efter var inte helt fel den heller.. ha det gott

kram

2008-06-18 15:27:20
Your lover: Maken

Jag är inte helt nöjd med puttbilden...

2008-06-18 17:22:33
URL: http://thestoryofmywife.blogg.se/
Your lover: Ranveig

Tackar för otroligt bra inlägg... Jag måste säga att det var värt att vänta på.



Många bra bilder från en fantastisk helg, spesiellt söndagen ja - bröllopet förstörde jo bara det roliga vi gjorde med er resten av helgen :)

2008-06-18 19:11:00
URL: http://marangbiti.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0