09-09-08.

jag är sjuk.
igår gick jag och la mig kl 20.30.
idag känns det som att jag redan sover.
tyvärr är jag nydushad och borde borsta håret.
men det vet vi väl alla vid det här laget att det är i princip omöjligt.
mitt svintohår är format som ett fågelbo. som vanligt.
appropå fåglar så fick jag nästan en panikångestattack idag på morgonen.
satt på tåget, tåget stannade vid centralen med dörrarna öppna.
fattar ni va livsfarligt det är, tänk om en duva, som för övrigt cirkulerar som flugor runt en sockerbit i sthlm, flög in i tåget. vad gör man då. man är ju helt trapped. där sitter vi människor som i en jättefågelbur. rollerna är ombytta.
jag brukar vanligtvis ha med mig en smörgås på tåget, lite frukost sådär. men nu är det slut med det.
jag vill då verkligen inte smula ner och locka in de små flaxande varelserna. fatta va otäckt, sitta där helt fast med en massa duvor flaxandes/flygande i tågvagnen. jag dör jag dör jag dör. vet inte om jag vågar åka tåg imorgon.
annars rullar livet på. har börjat med frukost, lunch och middag. eller eventuellt middag. det beror lite på. ikväll är inte joel hemma. då blir det lite sådär med middagen. men annars så är det ju en klar förbättring. fast eftersom det inte blev någon mat ikväll blir det inte heller någon matlåda imorgon. tur att vi har "mat på jobbet". fast där kan man även köpa glass och godis. varför känns det plötsligt som att jag är tillbaka på ruta ett?
oj va ont i axlarna man får av att sitta framför datorn. helt sjukt va ont det gör.
annars känner jag mig lite svullen i fötterna också. hade strumpor idag. inte varje dag man har det. det spänner lite. vad vet jag, det kanske är så att jag har knubbiga vrister. precis som rachel i vänner. ja. kanske det kanske.
joel är inte hemma ikväll han är och klättrar med micko. annars har han skrivit ett ganska osmakligt inlägg på sin blogg. jag orkar inte länka. alla som läser här läser säkert också där.
är det topmodel ikväll?
jag tror jag har feber. undrar om det är därför jag skriver så mycket.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0