blindbock.

efter att ha haft mina sex par månadslinser, dvs linser för sex månader, i 15 månader beställde jag nyss nya. vart enda par har i princip slitits ut. eller princip och princip, jag har använt dom tills de gått sönder. spruckit med andra ord. är nu inne på sista paret och jag känner att de är på väg att ta sina sista andetag, för att säga det hela lite metaforiskt.
nu har jag alltså beställt nya linser. lite på vinst och förlust då jag inte hittade exakt samma märke för vänster öga. jag har visst olika för höger och vänster. där ser man. jag valde iaf samma märke som höger fast med rätt styrka för vänster. jaja. det blir nog bra. allt är väl iaf bättre än att gå till optikern och få en massa ovett samt få betala ockerpriser. 

Kommentarer
Your lover: majsan

Det e ju så man ska göra. det e nog ingen fara att exprimentera lite själv. Dock så tappar jag bort linser och glömmer att fylla på vätska så jag måste byta oftare än vad jag vill.

2008-09-18 16:27:15

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0