underhållning.

hahah detta måste det bara bloggas om.
jag var precis på väg ut för dörren när jag kommer på att jag inte har några byxor på mig.
visst jag har en låååång skjorta på mig men så sexig ska vi nog ändå inte vara på coop.

sen har jag fått lite fler frågor som jag tänkte svara på såhär i blogghetsen.

Gillar du inte stora bokstäver?
svar: bra fråga! jag gillar stora bokstäver men inte så mycket i bloggen.
det beror framförallt på att jag vill att det ska gå snabbt snabbt snabbt att skriva.

Varför äter du så mycket gottis?
svar:
man skulle kunna kalla det för att lättare beroende.
eller ett svårare beroende, det beror på om man frågar mig eller anna skipper.

Gillar du inte mat?
svar:
njaaa sådär. men fast-food är en klar favorit.
mitt motto är att alltid äta lite godis innan maten och även spara mig till gottis och efterrätt.
så slutsatsen blir; gillar jag mat? njaaa sådär faktiskt.

Är svart en färg?
svar:
nope.

Om man aldrig syns... finns man då?
svar:
japp om du kan prata och göra ljud ifrån dig som andra kan uppfatta.
kan du det så finns du fast du inte syns.
sen vet väl alla att änglar finns fast dom inte syns.
ja det är sant ja det är verkligen sant.

over and out.
out bokstavligt talat. dock med trousers this time.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0