Happy faces!

idag har jag ringt varenda person i min telefonbok. alla 5.
samt tackat God in heaven.
för att berätta den stora nyheten. smalin har fått jobb.
blev inkallad till cheferna idag. trippade in som ett litet asplöv och kom ut som en sjungande julgran.
jag kommer jobba med mellanöstern, nordafrika och latinamerika. helt fantastiskt.
nu ska det pumpas in pengar i en massa bra biståndsprojekt. jippie da yay!
fattigdomsbekämpning is da shit.

igår hade vi julfest på jobbet. coolt, nu kan jag verkligen säga jobbet inte längre praktikplatsen.
blev avtackad igår med ett nätt stipendium på 15.000 kr för mitt arbete. nu bye bye csn.
en liten liten uppsats som ska in den 12 januari bara sen kan jag äntligen ta ut min examen.

life is good. och jag har firat med lösgodis.
joel är i italien och jobbar men jag antar att han köper något snyggt och snärtigt åt mig som en liten "hurra smalin got a job" present. det vore väl inte för mycket begärt? joel gört.



Kommentarer
Your lover: Gustav

GRATTIS!!! Coolt är bara förnamnet. Detta ska vi fira med en reunion i januari! Jag och lunus har 15-16 eller 24-25 januari på förslag.

2008-12-17 21:44:48
URL: http://hurricaneek.blogspot.com
Your lover: Anna

Grattis!! Vad kul!!

2008-12-18 02:43:56
URL: http://annaslifenow.blogg.se/
Your lover: Andreas

Sounds great! Att du ska få present av Joel + jobbet.

2008-12-18 20:44:24
Your lover: maken

grattis, det trodde jag aldrig!

2008-12-18 21:07:52
Your lover: Anna Panna

gratttis så massa malin! Skitbra gjort ju! Själv sitter jag på min praktikplats och jobbar natt... jäsp!*

Ha en riktigt go jul nu!

2008-12-19 02:04:53
Your lover: anabrd

Men härligt snyggo. Tur att de insåg att du var för bra för att låta slinka iväg. Riktigt kul. Känns bra att veta var du är stationerad.. Well done. Ses i jul. Hoppas du läst på om tomtarna, jag tänkte ha läxförhör.

2008-12-19 07:57:39
Your lover: anabrd

Men härligt snyggo. Tur att de insåg att du var för bra för att låta slinka iväg. Riktigt kul. Känns bra att veta var du är stationerad.. Well done. Ses i jul. Hoppas du läst på om tomtarna, jag tänkte ha läxförhör.

2008-12-19 07:58:02
Your lover: smalin

maken är lika positiv som alltid.

2008-12-19 08:42:38
URL: http://smalin.blogg.se/

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0