Julklapp.

I år har jag redan fixat julklappen åt min kära man.
det blev billigt och faktiskt inte alls ansträngande.
hans önskan är redan uppfyllt sedan flera år tillbaka.
känns så skönt att kunna kryssa för en sak på juklappslistan.
nu hoppas jag på att mor, far och alla andra nära och kära önskar sig detsamma.
fast istället för fru kan det bytas ut mot förslagsvis barn, syster, bästis etc.
även här är önskan redan uppfylld.

jag menar självklart detta.

själv önskar jag mig: (obs endast topp tre, listan är liiiite längre)

1. en dykarresa, förslagsvis till australien.
2. en liten grattishälsning från nobelmiddagen (direktsänt) då jag har namnsdag imorgon.
3. en fungerande nötknäppare.
och då nr. 2 är en förskottspresent lägger jag även till nr 4. en ikeapåse (stor blå) fylld med lösgodis.

Kommentarer
Your lover: mappa

Grattis på namnsdagen önskar MAPPA!!!!!

2008-12-10 10:02:46
Your lover: Amma

2008-12-10 18:48:24
Your lover: Anna

jag skulle skriva anna.. men det blev amma.. eftersom jag har eriks tangentbord som jag inte förstår mig på.. ergonomisk skit... suck.,..

Grattis på namnsdagen var det jag skulle skriva.. och inte trycka på enter innan jag skrivit.. men livet är hårt.... när man fått trojan på sin rosa fina dator....

Grattis igen!

2008-12-10 18:50:42
Your lover: Anonym

jag satsar på nummer 3

2008-12-11 08:50:22

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0