valborg.

valborgsfirandet är fortfarande i full gång i det här hushållet.
mormor har namnsdag idag, VALBORG.
detta firas med nybakade chokladbiskvier och ben & jerry's cookie dough.
grattis på namnsdagen mormor, vi firar dig för fullt!
och nu är det ju självklart så att jag förstår att min mormor inte läser min blogg.
hon vet inte ens vad "datan" är för nåt, ännu mindre vad "flugan" internet är.
men det är ju tanken som räknas. och nu kommer alla hädanefter tänka på min mormor varje 1:a maj, tänk vilken makt man har som bloggare. jag når säkert ut till 15 personer. varav 10 är min familj, 4 är de 4 vänner jag har och 1 är en anonym person. det är makt det.
smått scary att tänka på.


Kommentarer
Your lover: Anonym

Woooohooo... Det är jag som är anonym!!

Tänkte på en annan grej.

Det där om änglar... Är de osynliga? Eller kan man se dem? Om man inte ser dem, hur vet man att de finns?

Har nämligen aldrig sett någon, eller känt någon vad jag vet. Lite nyfiken på att veta hur man ska gå till väga för att göra det.

En annan grej.. Blir du lycklig av att konsumera?

2008-05-01 20:28:07
Your lover: red.

Anonym: så många frågor så lite svar. det där med änglarna så säger jag såhär att man kan se dom, för att göra det vet jag inte riktigt hur man kan gå tillväga...det får du nog fråga Gud om (be). det där med att konsumera är allt lite tricky, viss blir man lycklig, ibland för stunden ibland för livet.

2008-05-03 17:17:24
URL: http://smalin.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0