Fönsterputs.









Så göra jag när jag tvätta mina fönster, tvätta mina fönster, tvätta mina fönster.
Så göra jag när jag tvättar mina fönster tidigt en onsdagseftermiddag.

Troligen den första i denna lägenhet som tvättat fönstrena i högklackat.
Ska det göras ska det göras med stil. Eller så var jag liiite för kort. Men stiligt det var det.
Och fint blev det. Och rent med för den delen. Windows to paradise.

(och om ni undrar varför allt ser helt löskigt ut så är det för att vi renoverat precis).



Mamma du som ville se tapeten kan titta på en bild på joels blogg. HÄR! <--- En länk.
Mamma det är bara att trycka på HÄR så kommer du till joels blogg.

Kommentarer
Your lover: Anonym

Vad du sitter där så lugn o fridfull eller i högsta hugg med trasan...

men vem är det som har fotat?

2009-05-21 12:29:59

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0