Livet v.49

Förstår att ni alla väntat med stor spänning på mitt nästa inlägg, så här kommer ett. En vecka kan gå grymt fort och jag har hunnit med en hel del om jag själv får säga det. Ett axplock är bl.a. solning, julkonsert x2, shopping shopping shopping.
Ok jag har gjort av med en del pengar, ja det har jag sannerligen gjort men mestadels på klappar.
Förra helgen var min Joel här, helgen bestod mest av ett enda lååångt ätande. Jag kan ju va rätt grym på att få mina käkar att gå när det gäller godis men jag är rätt så bra på lussekatter oxå. Vi hann med en settlers-battle med makarna Milton på lördag kvällen, vilken joel gick segrande ur. Det är ju skit för jag hade gärna vunnit...
Har haft lite härliga föreläsningar i ip-rätt d.v.s. svensk-internationell process- och privaträtt den här veckan plus att järngänget (även kallat för Munk Null) hunnit med att skriva ett pm på sisådär 5h. Gött att va grym!
Var på julkonsert i tisdags, väldigt bra ja väldigt bra. Nu ikväll var jag och Hanna x2 på ännu en julkonsert, den var på Stortorget och det var helt knökat med folk, tokigt kul med en folkfest och det bästa med allt var att efter ca. 15 min gick vi och fika!

Känner att jag vill avsluta detta inlägg med en nyttig maxim: Lev farligt, dö ung.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0