Om jag bara hade en gul smarties vore jag ledsen.

0m jag var 8 år skulle det vara helt ok att vara hel hysterisk vid den här årstiden, fatta det är mindre än 1 mån kvar till julafton. Men nu är jag ju typ 24 år... hoppas hoppas att det fortfarande är ok att vara tokigt kär i julen. Tänk julklappar, tänk julgran, tänk en hel massa julgooodis, och min fin fina egen händigt gjorda trätomte med skägg på ena sidan och mustasch på den andra...Och förresten jag har redan länsat min adventskalender...det hända för ca 2 veckor sen...adventskalendern är död...måste ersätta den med en ny, ska nog köpa två utifall att man vet ju aldrig vad som kan hända...ska även försöka få tag på en smarties kalender, men måste vänta tills typ den 3:e dec då priset gått ner med hälften, nog för att jag tycker om julen och godis men det är inte riktigt värt 79kr för en kalender inte ens för en smarties kalender. Heja de röda smartisarna, vi vill ha fler röda smartisar åt folket, speciellt nu i juletid!


Kommentarer
Your lover: Anna Panna Frisken

woho.. det klart att man får vara tokig i julen.. förra året länsade jag med min smartiskalender långt innan jul vilker fint resulterade i en helt underbar sockerchock..haha.. go for it.. ;)
*om en månad flyttar jag till småland!* gaa*
klem din lilltå! //kappan*

2006-11-30 14:03:28
URL: http://iselilja.blogspot.com

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0