26 april 2007

idag har jag uträttat en massa saker.
jag har städat korridoren och jag har städat mitt rum plus dragit några varv med toalettborsten. ja i holken.
jag tar det något lugnare med skrivandet på uppsatsen. inte bara bra att slita ut sig alldeles.
jag har kollat på tredje klotet från solen. behövligt.
jag har suttit vid datorn kanske 6h för mycket och inte gjort ett sk--.
funderat över min ålder. fyller 25 22 om prick ett halvår.
öppnat posten. som innehöll hindersprövningen.
tänkt på vilket efternamn joel kommer ta. jag kan inte ändra mitt pga speciella omständigheter.
min reklam/post hög på skrivbordet har skjutit i höjden. ett litet expriment jag håller på med.
inte tränat.
inte ringt telia.
inte ringt 3.
men jag ska nog ta och ringa joel nu.

man känner sig alltid så duktig när man haft en produktiv dag och verkligen fått något gjort. allt känns så bra.
i´m on top of the world.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0