kompott, kompost

Har Afrikanska Unionen (AU) misslyckats med bevarandet av mänskliga rättigheter i Darfur?

Speeenande!

Vad tycker du?

haha för dig som fattar nada. c-uppsats on the go. tjat tjat tjat. men kul, ja kul, det är det.


sen så antar jag att ni alla läsare saknat mina små ordspråk som jag brukar slänga mig med....känn på denna:
"När man ser vad vissa flickor går och gifter sig med, inser man hur oerhört de måste avsky att behöva försörja sig själva"

Sug på den du lilla joel. det är inte bara en dans på rosor att gifta sig med lilla lilla oskyldiga jag. malin är snäll, ja iaf på sitt sätt. och malin har rätt sätt.

nu när det är söndag är vi väll alla sugen på nåt kul. kanske ska jag liva upp spektaklet som kallas livet med nåt skoj hoj. vad skulle det kunna vara då? hm antar att det får bli nån bild som livar upp, här är allt på topp, good good gummisnodd.

image43

titta, nu blev ni väl allt glada. Anna Skipper!
remember: du är vad du äter. alltså är jag söt.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0