örebro

örebro.
jag vill inte vara i örebro.
eller jo idag vill jag det. idag är det kalas!
kalas hos empa, emson, emme, bacon. det får man inte missa, inte för allt i världen.
det är kalas time.
kalas måste ha ett tema, det bara är så.
kalastemat ikväll är "friskis & svettis" eller "fittis & fettis" som en del kallar det för. jag väljer nog den senare looken.
ja kanske det.
mm hold your hourses.
vi får se.
det får tiden utvisa.

och e som fyllde år förra veckan. och jag som glömde bort det. hemska tider. ujujuj. det är inte bara bra.
ett jättestort grattis till e något i efterskott vill jag iaf säga. plus idag får jag ju träffa henne IRL. (titta vad jag svänger mig med coola förkortningar -in real life by the way)


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0