var försiktiga

today is a sunny day. vilket alltid verkar inträffa när jag måste vara inne framför datorn hela dan.
ny deadline på c-uppsatsen tills imorgon kl.10. men det ska nog gå fin fint. jag känner hur skrivandet bara flödar, ja flödar som värsta vattenfallet. helt sjukt. ska kanske skola om till journalist. jag är såååå bra på att skriva. och det där flödet som jag pratade om innan, det infinner sig alltid vid rätt tidpunkt för mig, alltid när jag vill att det ska flöda. det är som att jag har en magisk kraft. jag är som en superhjälte. jag tar min energi från andra människor om nätterna. mohahah jag suger upp deras flöde på natten. you suck. be aweare of supersmalin. hon är snabbare än en skenande gasell, starkare än en ilsken uroxe, suger bättre än malariamyggorna vid victoriasjön. ok så be aweare. det är jag som är din motståndare. visa
r e s p e k t för mig, du ser mig inte om natten, du hör mig inte om natten. men du vaknar upp med ett tiny tiny märke alldeles vid hjärtat och saknar totalt skrivarflödet. moohahahaha. mohahaha. jag är sjuk.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0