friends?

ok tänkte berätta lite om mina nya vänner. jag tar bara upp de som är roliga de andra är inte lika kul att skriva om.

1. Katie. hon är så cute. och fyller år idag. kommer från california, orange county (O.C) och hur coolt är inte det. och nu har hennes föräldrar flyttat till hawaii. nice. självklart är hon med i alfa delta sorority och var home comming queen. hon är ett totalt yrväder och en riktig cutie. och min blivand shoppingpartner.

2. Bart. mest kul eftersom att han heter Bart som i Bart Simpson.

3. Daan. han är snäll och tog hand om mig första dagen. köpte vatten åt mig och vägrade ta emot betalning för tasxiresan. han har myror i byxorna och gillar att stå ovanpå sina flipperyflops.

4. min rumskompis är inge kul. hon säger inte mycket. det kan bero på att hon är dålig på engelska eller att jag är dålig på engelska eller på att jag pratar för fort jag tror det är det första.

5. Elin. hon är från karlstad och älskar shopping och godis. vi kommer väldigt bra överens. och bor för närvarande grannar med varandra.

6. Tallin. finskt påbrå men kommer från UK. för mer info gå till nr. 2.


7. alla svenskar. sverige is rocking at CUHK.

8. ja alla är nog snälla, ching chongarna är många likaså amerikanerna. ching chongarna skrattar högt och håller för munnen med händerna. amerikanarna är roliga, högljudda och supersociala. och lagom ironiska.

bäst jag slutar där annar tror ni väl att jag skryter över mina nya vänner. vilket jag kanske gör eller inte. vet inte.


Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0