godmorgon, godmorgon och godnatt.

godmorgon till mig själv. kl är nu 08:45
godmorgon till maja där är kl 09:45
hoppas ni sover sött till er alla hemma i sverige där kl nu är 02:45
knepigt knepigt värre. det kallas tidsskillnad.

Idag  har jag fått igång air condition på rummet. nice bajs. svalt och skönt. som på franska rivieran kanske...
på söndag väntar troligtvis ett ikeabesök för att köpa kuddar och kanske en liten bäddmadrass som troligtvis kommer vara tjockare än sängmadrassen. mina höfter är totalt söndertrasade.

elin jag har nog roligare än dig. hahah looser. 
maja spar ditt godis till dig själv det kommer du behöva. inget mer slöseri på otacksamma amerikaner mm.
joel du lägger bara av med att leka loppan och börjar sörja och sakna din fru. det är hon som lever loppan.




Kommentarer
Your lover: Elin

Följer dig stenhårt för tillfället. Som att ha en egen såpa. Allt för att förgylla livet. Frida var och sov över hos mig igår med sin rumskompis Maria, de var i Uppsala och hade föreläsningar. Jag berättade om din fin-fina resa med hotellnatt i London och allt. Vissa lever livet. Jag har iaf håltimme och ska gå och köpa en kaffe så det så.

2007-08-30 10:31:53

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0