planer (bananer)

näe vet ni vad. nu åker jag till uppsalaland. ledig ledig. no more summerwork. wohooo, jippie da yay.

snart snart bär det av till hong kong. och där blir det shopping. och resa. jag ska travel travel. haha uppleva asien. coolt. det gäller att leva och det med besked.

imorgon ska jag åka till svärmor och svägerskan. skoja min doja vad kul det ska bli. lilla johanna åker tillbaks till london på söndag. adjö adjö på ett halvår. tråkigt tråkigt.

på bussen till uppsala planerar jag att lösa korsord. hjärncellerna har kanske miskat något under dessa fyra veckor på städ. vem vet. men dags att bli ett geni igen. ja för jag är smart. något av ett geni. för att citera mina närmaste.

och ja jag hatar bananer. och fåglar.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0