trubbel i paradiset

nu när jag är hemmafru tänker jag laga mat till min man. men hur ska man veta när de kommer hem??? snårigt.
vill inte göra bort mig såhär första dagen. speciellt inte då jag igår skröt om mina förmodade färdigheter i köket. fast iofs så är det ju inte själva matlagningen jag har svårt för. det är jag bergis jättebra på. men tiden. när kommer min man hem. det är svårare att veta. fast det förstås det kan ju inte jag styra över. not my problem då. jaja efter allt detta så visar det sig att det inte är något trubbel i paradiset. iaf så länge joel kommer hem när maten är klar. japp så får det bli. det blir nog smidigast så. att han kommer när jag är klar. inte en minut för tidigt och absolut inte en sekund för sent.

image192 snäll kille.

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0