Cambodja

imorgon lamnar vi vietnam for fortsatta aventyr i cambodja.
i'm looking forward to it but will miss lovely vietnam.
ar nu i saigon. dags for juldagsmiddag. dvs indiskt. wohooo.

for er som vill tycka lite synd om mig kan tanka pa att min julafton spenderades pa ett tag,
fran danang till saigon. 16h.
for er som tycker synd om mig kan jag anda informera att mina julklappar var the best thing ever.
marabou non stop 200g och julskumtomtar.
jag har en snall och wounderful husband.

12h med buss och ett visum att fixa vid gransen sen hoppas vi att vi ar i siamen riep
for att beskada det attonde underverket, tempelomradet ankor vat.


tjing tjing.


Kommentarer
Your lover: majabaja

Japp, är ju hemma och har tråkigt nu. Får se hur det bli med bloggandet. Händer ju inget här så det finns inget att skriva om. Fick i alla fall shoppa lite idag med hundramiljoner andra människor på marieberg.. Syns snart!!!!!

2007-12-26 16:33:34

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0