soon 2008.

vill ni se lite bilder kan ni kika lite pa joels blogg.
gick samre for mig att forsoka fa upp en liten bild. tur att jag skriver sa utforligt iaf.
ar nu i Thailand, bangkok men aker vidare med nattbuss och sen boat
till the honeymoon island Ko Samui ikvall. dar ska me och my husband fira new year.
gott nytt ar allihopa, i forskott.

mina fotter och ben ar svullna plus att jag har nagra otacka sar pa fotterna...allt ar som vanligt. men elin eller mamma, om ni laser detta, finns det nan medicin som tar bort svullnaden? det pirrar i fotterna sadar som efter att foten somnat...knepigt. forresten sa ar jag nog inte forsakrad nu nar jag reser runt. men sant ar val inte sa noga?

jag drar vidare pa nya aventyr.
grymt bra shopping har i bangkok forresten. men joel har beslutat att shoppingen far vanta tills vi kommer tillbaks hit, dvs om ca 2 veckor. jag antar att han har ratt. min ryggsack ar faktiskt ratt tung att bara runt pa. men sag inget till honom om det.

Kommentarer
Your lover: Annsingen

Ha en underbar söndag!

2007-12-30 06:56:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Your lover: mamma

Skönt att höra att ni är i Thailand.Du borde verkligen ha haft en reseförsäkring men Joel har väl?och ni är ju gifta.Det här med bensvullnaden låter inte bra.kissar du som vanligt?Det kan ju natuligtvis vara en infektion är du röd runt såren?Om Joel är försäkrad så borde du uppsöka läkare nu när ni är i Thailand.Kramar från mappa.

2007-12-30 11:13:56
Your lover: pappa

Jag har skrivit på din mail.
Pappa

2007-12-30 11:39:29
Your lover: Maja

hoppas att du inte fått ngn läskig mask som har krupit in i kroppen och byggit bo lr ngt... det där lät ju inge bra.. gott nytt år darling så syns vi snart.

2007-12-30 20:44:13
Your lover: Sister in law

Hej Malin (och Joel)! Trevligt att vara i Thailand! Kanske stöter ni på min bror och kusin som också befinner sig i krokarna...Malin jag måste hålla med din mor om att ett läkarbesök låter som en bra ide.Better safe than sorry är min filosofi!
Svullna ben sådär utan anledning...hmm...och sår som är "otäcka" låter lite infektionslikt i mina öron...Ser benen annorlunda ut på nåt annat sätt än svullnaden? Ha det gott och hoppas att du blir bättre!

2007-12-31 17:25:25

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0