utforlig reseskildring.

hej hej.
ar i nuet i lovely hanoi. i love it. har varit har sen i mandags med ett break for halong bay eller hallonviken som vi sager pa svenska. halong bay var bra bra men vadret var sadar sadar...tva dagar och en overnattning pa bat. allt bara bra. lustigt bara att linus, gustav med bror skulle dyka upp fran ingenstans och aka med samma bat. trevligt inlag iofs.
om 10 min aker vi vidare mot hoi an. sleeper bus 16h. skoj hanoi.
planerna ar att kanske stanna 3 natter i den nya staden. allt beror pa hur skoj det ar. och hur bra shopping det kan bli. jag hoppas aven pa sol och bad, men det vet inte joel om...han tror pa kulturella upplevelser och nationalpark. eller kanske inte for han holl iofs alldeles nyss pa att kopa en solskyddsfaktor 'a 30...
tiden ar knapp. 3 min till agang.
bye bye and i'm sorry for uteblivningen av bilder. but i can tell u and assure u that we look really hot and dirty. you know, like real backpackers. annars kan jag lugna er alla med att vi mar bra, trivs och gillar livet.

Kommentarer
Your lover: Forceman

Tjingeling badring. Skoj hanoi, är ju riktigt kul. Överge cykelhjulet nu eller? Låter som ni har det prima. Ska bli kul att ses 2008, tills dess från mig alla till er två en riktigt god jul! See u later alligator. Kram kram

2007-12-21 08:48:32

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0