...

Jag tycker om att sova, jag gör inte mycket än att sover nu för tiden, inatt sov jag 13h plus att jag sov hela dan innan också...ja jag sover, ja jag sover mycket.
Vad gör du, är du vaken? Stackars dig, du skulle prova på att sova, det är bra att sova. 
Har du tänkt på hur allt bara är ett evigt snurrande, ingenting blir någonsin klart. Man borstar tänder, dushar, tvättar, städar bara för att göra om det igen...tokigt tokigt jag har slutat upp med sånt nu...eller jag tror jag har det iaf, vad är det för vits att bara göra allt om och om igen...och inte funkar det att jobba in det heller, det vore bra om man kunde det, om man iaf kunde göra det nångång, ja som till exempel nu.
Nä man kanske skulle ta och sova istället, ja och jag skiter fullständigt att borsta tänderna för jag borstade dom 365ggr igår kväll så det får räcka för i år. Skit samma om mina tänder blir som små svarta stumpar, jag ska ändå bli en gris och flytta till Frankrike och leta tryfflar. Ja det förstås om jag inte blir en ängel först. 

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0