v.1 2007

Nä här bara åker jag med i pulkabacken (där det iofs inte finns nån snö) utan att ha en endaste liten tanke på att blogga. Självklart ska ni få en liten update över vad som skett. Det största som skett är att vi nu är inne på år 2007, sjuukt, det här kommer bli mitt bästa år någonsin...iaf om en viss kille som för närvarande är hos sin mor i Oxelösund har mod att tacka JA på den stora dagen...ja mer säger jag inte. Det har hunnit vara jul och nyår. Kul har det varit. Har fått så fina julklappar, favoriten är självklart mitt hemstickade mobilfodral som lilla Elin gjort åt mig. Stackars Joel som köpt ett till mig, det uppskattades inte lika mycket men men det var ju också fint och eftersom jag är en väldigt ombytlig flicka är det bra så att jag kan matcha till min outfit på ett alldeles utomordentligt sätt.
Nyår firades i Sthlm med Outlook! Skoj Hoj! Saknades några väldigt värdefulla msk men det gick det med. Såg på fina fyrverkerier, shoppade med Tea medan de andra satt helt utmattade och fika på mc donalds efter 2h shopping i storstan, åt pizza....ojoj har inte heller riktigt kommit igång med nyårslöftet än, mindre godis och bara på helgerna...börjar nog på måndag. För att komma tillbaks till nyårshelgen så vill jag tacka alla för några riktigt underbara dagar, det var grymt gänget!

Tillbaks i örebro nu och har hunnit äta havregrynsgröt som förmodligen kommer bli vårens mathit, grymt gott med lite vaniljyoghurt till, har även slängt en möglig mjukost och snart ja snart måste jag hoppa in i dushen annars kommer hannapanna storkna imorrn i grupprummet. Åhhh Hanna jag hitta lite tacopaj längst in i frysen så jag tar med det till lunch imorrn.

Ett kollofantastiskt grattis till alla mina små vänner som förlovat sig alldeles nyligen, anatar att ni 3 par som gjort det känner er träffade. Kul kul cykelhjul! (åååå vad jag saknar min anna som för övrigt var med på bild med joel i dagen igår). Och självklart ett stolt grattis till Sara som ska bli läkare, hon kan allt den tjejen (du har alltid en hel massa kläder att ta på sig, glöm aldrig det Sara, oj vad vi ska va snygga i år)

Jag tycker om er alla, ha ett välsignat nytt år!

Kommentarer

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0