elindagen.

ojojoj vad jag jobbar och står i.
det bästa är att min avdelning är stängd. besöksförbud.
maginfluensavirus. jippie.
men tro inte att jag inte behöver städa för det. im cleaning and cleaning.
men det bästa är att alla är lite smårädda för mig. går runt som en levande smitthärd. i like that power.
uhhhh scary värre.

idag idag är det den 31 juli. det innebär att elin har namnsdag. en dag som hon marknadsfört sen i mars. för oss andra innebär det (förhoppningsvis) tårta. eller något annat smarrigt. ja för mig går det bra med varsom. bara det innehåller socker.
  till vänster: hon som har namnsdag. och är min sis.
                                     till höger: hon som ska baka tårtan. och är min mor.

over and out.
roger.

Kommentarer
Your lover: maja

Vad lyxigt med en stängd avdelning. Kul att ses som en smittohärd. Skulle jag oxå vilja. Maginfluensa vore skönt så att man förlorade lite fett.. Tränar som en tok men orkar inte äta nyttigt. Så jag får massor av muskler men har en skyddande hinna av fett över. Hur går det med HK-grejorna då? Hittat ngt flyg ännu? Det är inte lång tid kvar innan man får lämna tråksverige.

2007-07-31 18:33:00
URL: http://majaaa.blogg.se
Your lover: Elin

Och sån tårta det blav sen! Mums. Men ingen fazer i sikte. Vart tog den lilla, lilla blåa vägen? Ingen som vet, ingen som vet...

2007-08-04 09:57:57

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0