möhippa

ja så var det avklarat. och utfört galant från min sida.
igår bar det av till furuvik. skoj hoj.
jag fick spela apa, hålla orm, åka karusell, spela kyckling och lite annat otäckt. och inte ett skit vann jag på chokladhjulet heller. jag som vann 50 kr på mina uppdrag. allt spenderades på det där fuskhjulet.
på furuvik finns fåglar. mycket äckliga och fula fåglar. i hate birdisar. och det vet alla andra som jag skulle spektakulera för. tyvärr finns det på film nu också.
bananäventyret ska jag väl inte ens ta upp här. involverade ett antal kväljningar.
det bästa på hela dan var när jag träffade Nicke nyfiken och hans gulklädda vän. jag var den ende som fick en kram. och det två. haha loosers.



bye the way så är jag fortfarande skitsnygg i mina linser.
jag citerar:
Elin: du får ju skit stora ögon nu.
Jag: i know.
Jag: fast mina ögon sitter lite tätt, som på en kriminell.
Elin: nä det tycker jag inte. dom är skitsnygga. blå och gröna som medelhavet.
fatta jag har medelhavsögon. hur coolt är inte det så säg. döläckert.


Kommentarer
Your lover: blindstyret

visst e det schyst med linser. fast lite bökigt dock. hoppas du hade det kul på din möhippa o att du fick skämmas lite.

2007-06-24 22:40:01
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0