packing

jag packar.



och packar



blir alldeles tokig. hur mycket saker kan man ha? tänk om taket spricker.
det kan man allt kalla oväntat besök.
fast det förstås är väl ingen hemma under mig så jag får väl ta och koka mitt eget kaffe.
allt detta prat om kaffe gör mig sugen på jos.
apelsinjos får det bli.
fast.
ja då måste jag vara vaken ännu en timme. man ska inte borsta tänderna alldeles efter att man druckit jos. så är det och vem är jag att säga emot det. ingen. så vaken till 00:37 får det allt bli.
tvättid imorgon 07:00. det som inte dödar en härdar en. tvätta tidigt på morgonen är karaktärsdanande.
/blivande duktig och snäll fru.

Kommentarer
Your lover: Maja

Du vet väl att du inte får vara vaken så länge på kvällarna? Det är du alldeles för liten för. Nu måste jag försöka att sussa lite. Hoppas att du redan sover annars komemr du aldrig att gå upp och tvätta. See you!!

2007-06-05 01:29:42
URL: http://majaaa.blogg.se

Your thoughts:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0